Zgłoszenie reklamacyjne

W celu zgłoszenia reklamacji prosimy o zastosowanie się do poniższych kroków:

  1. Należy wypełnić znajdujący się pod spodem formularz (w polu "komentarz" prosimy o zamieszczenie opisu usterki), w przypadku rezygnacji z zakupionego towaru, w polu "komentarz" prosimy podać numer konta bankowego do zwrotu gotówki.
  2. Wypełniony formularz prosimy wydrukować i dołączyć do odsyłanego towaru.
  3. W przesyłce należy także umieścić kserokopię/skan dowodu zakupu (paragon lub faktura).
  4. Przesyłkę prosimy wysłać na adres:
    Polzone Jarząbek Mariusz
    ul. Nefrytowa 5
    19-300 Ełk Osada
    tel. 788 544 605

W ciągu 14 dni od momentu dostarczenia przesyłki reklamacja zostanie rozpatrzona. Nadmieniamy, iż nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych.

Formularz zgłoszenia

Formularz kontaktowy